torsdag 31. mars 2011

SKISSEBOK

Jeg har ikke noe ordentlig å vise fram akkurat nå, så her er noe skissegreier. Skisseboka passa dårlig i scanneren, så det ser litt drit ut her og der, beklager det...



Apefjes kommer på Cappelen Damm i september. Siden det gjenstår en del arbeid på denne, må jeg utsette Generator litt, noe som betyr at den dessverre ikke kommer før senere i høst. Men den kommer garantert da! Om jeg så må sitte inne hele jævla sommeren og tegne. Noe jeg sikkert må. Jeg kommer til å legge ut coveret på Apefjes-boka her snart. (Hodeskallene øverst har ingenting med noe av dette å gjøre...)





Jeg har så smått begynt å tenke på hva jeg skal gjøre når Generator er ferdig. Jeg tror jeg skal lage en slags viking-sci-fi-tegneserie, veldig historisk ukorrekt og morsomt. Og barskt.


Dette har ingenting med noenting å gjøre.